Kızım 16 aylık ve gece çok uyanıyor. Gündüzde sürekli meme açık geziyorum sıkıldıkça ağlayıp geliyor. Biberon,emzik vs hiç kullanmadı ve ben emzirmeyi bırakamıyorum. Kaynanam diyor ki 3 gün bana bırak bende kalsın bırakır seni diyor. Büyük kızımda hastanede yatmak zorunda kaldım ve kaynanam bakmıştı o zaman kızım unutmuştu memeyi yine öyle koly olur mu acaba.