momica ikiside gerekli, baby plus önermem çünkü fazla büyük daha minimal bir şey alabilirsiniz. Evet güzel ama gereksiz büyük. Ben yemeklerini termosa koyuyorum sonra termal çantasına koyuyorum, yoğurdu, meyvesi derken termal çantada daha sağlıklı oluyor.