Selam arkadaşlar ben sürekli kendimi düşünürken buluyorum. Dün bir dizi kesiti izledim. Bebekler karismks ve aile tekrar değiştiriyorlar bebeklerini. Etkilendim. Asır derecede etkilendim. Ya benim kizimida alırlarsa fln diye ya benim başıma gelirse diye. Bazen de kızıma kötü bir şey olursa diye nolur nasıl gecer