Merhaba Sevgili anneler
Ben yalnızlığı seven kış mevsiminde ve loş ışıkta mutlu olan biriydim.Lohusalıkla beraber başlayan şu durumum 5 aydır hala geçmedi.Hep ailem yanımda olsun istiyorum.Gündüzün enerjisini,sesi,sıcak suyu,teması istiyorum.Diğer türlü içime bir ürperti geliyor.
Benim gibi olan var mı varsa ne zaman geçti ?