Bebeğim 10 Aylık sıfır ek gıda denemediğim şey kalmadı bu ikinci çocuğum birimci alerjikti onda bile bu kadar zorlanmadım. Su bile çok azcık içiyor. Yani püreler, çorbalar, pankek yeterki yesin diye şekerli şekersiz tuzlu tuzsuz ne varsa denedim. Ama kaşıklı hiç yemiyor. Önüne koysam dokunurken tiksinip irkiliyor atıyor. 4 aydır 3 tabak yemek yemedi. Anne sütünü bile biberondan red ediyor. Sadece benden emiyor. Valla böyle olanlardan çözüm bekliyorum. Yada bu konu hakkında bilgisi olanlardan destek.