Kartanesi26_ myangelson azı diş ateşi o benim kzıımla aynılar 13,5 bizde iki üç gün 38-37,6 gördüm 39 da duşa soktum apar topar korkmayın dişten ıslak bezle tampon çok iyi geliyor calpol Dolven dönüşümlü verdim birde ben 39 u görünce inşallah düşer hemen
myangelson zeytinmom toparladı çok şükür. daha doğrusu biz acile gittik o akşam kanında enfeksiyon çıktı bir de diş çıkartıyor dedi doktor antibiyotik kullanıyoruz 2 gündür çok şükür ateşi çıkmadı keyfi yerine geldi
myangelson lAmMelodi teşekkür ederim 🥰 şimdi daha iyi o akşam acile gittik kanında enfeksiyon çıktı bir de diş cikartiyormus doktor dedi. Antibiyotik kullandık 2 gündür çok şükür ateşi çıkmadı keyfi yerine geldi
zeytinmom myangelson buyuk ıhtımale enfeksiyon ates yaptı üstune diş geldı o yuzden oyle oldu canım tekrardan gecmıs olsun 🩷
myangelson zeytinmom evet ya çok şükür geçti gitti çok korktum ilk defa hasta oldu bir de 🥲 şu dişleri de sağ salim güzelce cikartsaydi rahatlardik ailecek😪 Teşekkür ederim 🥰🥰