Merhaba kızlar bir şey sormak istiyorum.
Oğlum 6 ay 7 günlük ve 2 gündür geceleri kaka yapıyor bu normal mi slzce? Uzun süredir geceleri bez değişimi yapmazdım uykusu dağılmasın diyerek ve her gün gün içerisinde kaka yapardi bazen 2 defa bazen de 1 defa ama 2 gündür geceleri de kaka yapıyor bu durum normal mi slzce ? (Bu arada anne sütü alıyor ek gida olarak da tadım aşamasındayız)