Aysun2112 Merhaba kızlar ikizlere hamileyim 16. Haftada kontrole gittim. İkiside kız dedi. Alışveriş yapmak istiyorum . Yanılma payı olabilir mi. Ona göre yavaştan başlamak istiyorum