berenimom Selam canım kızlar, 17 gün önce sezeryan ile doğum yaptım, bikini bölgesi tüylerim çıktı jilet vurmak istemiyorum ağdaya gitsem sorun olur mu dikiş yerlerimde de var tüyler ve inanılmaz rahatsız oluyorum
ElisaMom_ berenimom hem kendinizi kasma riskinden hemde enfeksiyon kapma riskinden dolayı bekleyin derim
myavocado berenimom çok yeni daha ya bilemedim enfeksiyon riski olabilir gibi geliyor bana, hiç değilse 40 gün beklemek doğru geliyor. Ben acır diye 5-6 ay gitmemiştim 😅