ilknurerogluzun 2li cümle için daha erken tabiki 18. Ayda konuşan çocuk vardır illa ki ama genelleme yapmamak gerekiyor. Genelde 2 yaşında yakın cümle kurması beklenir eğer 2 yaşında cümle kurmaz konuşmazsa endişelenirsin ama şuan için bu endişen yersiz. otizm içinse zaten kelimeleri var dedin + ismine tepki veriyor göz teması kuruyorsa iletişimi varsa bunun içinde şüphelenmene gerek yok. Sosyal medyada rahatsız olacağın içerik gördüğünde geç izleme insanın kafasının karışmasına sebep olabiliyor, aslında bebeğinde hiç olmayan şeyler için bile acaba mı dedirtiyor insana.