damla96 Kızlar bebeğim 3 aylık olacak sürekli kucakta uyuyor. Uyuduktan sonra yerine koyuyoruz geceleri sadece kendi beşiğinde yatıyor ama gündüzleri koyduğumuz zaman uyanmaya başladı. Kucakta dursa belki çok uzun uyur ama yatağa veya işte koltuğa koyuyoruz çok kısa uyuyor. Nasıl uyuyacağımı mı bilmiyorum beşiğinde az bi destekle uyusun istiyorum. Bazen oluyor ama çoğunluk kucakta. Bi öneriniz var mı sizde durumlar nasıl?
patimum damla96 benimkide aynı canım gece şükür çok sorun yok ama gündüz yerine koyduğun an uyanıyor bende poposuna ritmik şekilde vurup piş piş yapıyorum öyle dalarsa dalıyor. Uykuları çok kısa. Tam uyanacağı anı yakalayıp popoya yine piş piş yaparsam uykuya geri döndürebiliyorum ama gaz gelirse her şey iptal oluyor tabi. Bide kucağımda tam derin uykuya geçmesine izin vermemeye başladım. Çünkü derin uyuyunca bi daha yerine koyunca uyumuyorum. Hafif kolumda kucağımda mayıştırıp tam dalmadan yatırıyorum sonra popoya ritmik başlıyorum piş piş diyip
myavocado damla96 O dönemlerde kendi tişörtümü ya da anne sütü sürdüğüm bir mendil koyuyordum yanına daha uzun uyumasına fayda ediyordu.
nihaltepe damla96 biz de aynıyız 3 aylık olcak 3 gün sonra gündüzleri ayakta sallayarak ya da kucakta uyuyor geceleri sadece derin uyuduğunda yatırabiliyorum onun dışında bırakıp da uyuduğu çok nadir ne zaman düzelir acaba
aybkekrgz 3.5 aylık bebeğim şuan kucakta uyuyor😂 koyarsam kesin uyanacak, bazen de kucakta uyutup reflü yastığına alıp hemen ayağımda ufak bi pış pış yapıyorum, kendisinin keyfi nasıl isterse ona göre uyuyor ya da uyanıyor.
portakalliordek Benim de bebeğim 3 aylık gündüzleri memede uyuyup kalkıyor meme ağzından çıksa bile kıpırdatmıyorum bazen uykusunu alıp kalksın diye öylece 1 saat kaldığımızı biliyorum 🥲😂 bazen de yatağına koyuyorum mutfağa gitmeden sesi geliyor sanki hiç uyumamış gibi gözleri açılıyor 🥲 geceleri uyusun da gündüz kucakta uyuturum şuan bir problem yok benim açımdan 🫠
damla96 portakalliordek evet çok şükür bizimki de geceleri uyuyor ama gündüzleri de uyumayınca huysuz oluyor o yüzden ne yapsam bilemedim
nihaltepe damla96 yavaş yavaş düzeliceğini umuyorum uyutup bırakmayı denedim bugün kendi uyudu çok şaşırdım umarım böyle devam eder
eliffferdem Benim oglumda 2 aylik, gunduz full kucakta uyuyor malesef koltuga biraktigim anda uyaniyor, gecekeri de derin uykuya daldiginda birakabiliyorum kucagimdan, ne zaman gececek hiç bilmiyorum besiginde hic yatmadi nerdeyse
eannesi Herkese merhaba benim bebeğimde kucakta uyuyordu ama böyle ağlayarak feryat figan bir şekilde dün annem yatağa koymuş eline de doğduğundan beri kundak yaptığım müslin bezi verip Pış Pış açmış 15-20 dk kendi kendine dalmış bir gün boyunca öyle uyudu ve de ağlamadan şu an böyle başka zaman kucak ister mi yine bilmiyorum ama artık belim her yerim ağrıyordu buna alıştırmaya çalışacağım eğer yine uykuya geçemezse az bir şey kucağımızda mayıştırıp yerine koyuypruz uyuyoe
eannesi eannesi güncelleme yapayım maalesef tekrar kucak istiyor o gün ne oldu da öyle uyudun benim güzel kızm 🥲🥲
kulun_biri eannesi canım bizimki 10 aylık hala kucakta uyuyor gündüz yatırayım 5 dk sonra çığlık atıyor ağlıyor uyutup bacağıma yastığa koyup arada sallıyorum maalesef doğduğundan beri bu şekil uyuyor şimdi daha da zor belim sırtım ağrıyor o aylarda kolay geliyordu ama şimdi halim kalmıyor😔 umarım sende yöntemini bulursun da ilerki aylarda zorlanmazsın ben çaresiz kaldım, bir ara alıştırmıştım yatağında uyuyordu diş çıkarırken tekrar başa sardık gene kucağa alıştı ne yapacağım bilmiyorum artık 😔
eannesi kulun_biri İnşalah ben de alıştıracağım şu 4. Ay bir bitsin uykuya doğduğundan beri direniyor