szn47 şu an yapılacak pek bir şey yok canım yenidoğan bebekler gece/gündüz ayrımını bilmezler. Biz ilk 20 gün sabah 4-5 gibi uyuyorduk gündüzleri hep uyuyordu. 2 aya gelince düzelmeye anca başladı şu an sadece rutinleri oturmaya başlayabilirsin. Mesela sabahları uyanık olduğunda perdeleri onunla birlikte aç. Güneş doğdu gün şimdi başladı gibi anlat, konuş. Gece perdeleri onunla birlikte çek karanlık oldu uyku vakti geldi gibi gibi. Geceleri loş ışığınız sohbet olmasın sessizlik olsun. Bebeğinle şakalaşmalı konuşmaları olabildiğince azaltabilirsin. Gece belli rutinin olsun mesela altını alma besleme masaj yapmak pijama giymek gibi sıra nasıl senin kolayına gelirse. (Ben rutinlere duşu eklemedim çünkü bu sefer duş olmadan uyuyamıyorlar bunuda her zaman yapamam diye düşündüm) bide geceleri uyutmak için belli bir müziğiniz olsun mesela biz pış pış açıyoruz yenidoğduğundan beri hiç değiştirmedik şu an 3 aylık onu açınca uyuması gerektiğini biliyor.