ezgiii12490 Kızlar 45 günlük bebeğim var ablası hasta biz hastayız ona da geçti hibi sesler bozuldu burnu tıkalı gibi napmaliyim.basina gelen var mi
xbebegimx ezgiii12490 40 gunluktu burnu tikali gibiydi doktora goturdum serum fizyolojik damlatip aspire etmemi soylemisti ve bol bol emzir demisti, egerki yuksek ates olursa acil getir demisti, gecmis olsun.
gg3848 ezgiii12490 burnunu mutlaka açık tutmaya çalışın temizleyin sık sık bir de emziriyorsanız daha sık emzirmeye çalışın ateşini hep kontrol edin geçmiş olsun
Mammamiaa_ ezgiii12490 bence emmekte güçlük çekip 10 kere öksürdüyse direkt acile gidin bize doktor 10 kere öksürdüyse (gün içinde) yatış vercem dedi ben korkudan yok dedim eve geldik ve birkaç saat sonra kötü oldu acilden girip doktorumuzun bu şekilde söylediğini bildirince çocuk doktoru geldi yatış yaptı . İnşallah ilerlemez sizin ki
symstf ezgiii12490 solunumu hızlıysa göğsü içe çöküyorsa veya ateşi varsa beklemeden hastaneye gidin ama bu dediklerim yoksa yapabileceğiniz tek şey bol bol emzirip sık sık da burun temizlemek başka çözümü yok malesef.
duyguerl Bol emzir hayatım, onu en iyi anne sütü iyileştirir, birde burnundan hava almasını sağla. Serum fizyolojik varsa kullan kesinlikle
duyguerl symstf evet bu tam RSV belirtileri bu ara çok yaygınlaştı. Bu belirtiler varsa acile gitmenizde fayda var