1 haftadır kafayı yiyeceğimmm 1,5 aylık bebeğim aynı saatlerce ağlayıp aynı saatlerde susuyor hergun akşam 10da başlıyor 12ye kadar sabah da 6 buçuk gibi başlıyor 8e kadar ağlama krizleri gaz sancısı gibi. Emzirmeye çalışıyorum kafasını geri çekiyor dudağıyla bi değdiriyor kafasını sağa sola sallıyor emmemek için ayyy yardım edin neden oluyor bu? Bir tek gece uykuluyken emiyor adamakıllı karnını doyuruyor