Bebeğim yeni 6 aylık olacak
Şuan avent 2 ve 3 numara var evde 2 olanda çoknyavaş içiyor ve bazen biberonu bitiremiyor bile
3 ile şuan güzel içiyor
Yeni başlık akacağım 6 ay için 4 numara diyor sizce onu mu akayım ben hem emziriyorum hemde anne sütünü biberonla veriyorum