muzicelerim2 Dün gece parol içtim ama 4 saat ağlatacak derecede ağrıdi bu gecede olur diye korkuyorum iki yaşındaki oğlum özellikle geceleri çok emmek istiyor ilaçta almam lazım ağrı için ne önerirsiniz geçici bu gecelik
princessmom_ muzicelerim2 Merhaba tuzlu su ile gargara yapabilirsin. Parol dışında birşey kullanılmıyor pek. Benimde dişim ağrıyordu 2 şerli olacak şekilde 6 tane parol içtim gün boyu doktora sordum da bi sıkıntı olmadı. Parolun kendine hayrı yokda yinede hafifletiyor. Geçmiş olsun
Queen_Mommm muzicelerim2 karanfil yağı ben onu kullanıyordum hanileyken yutmadan pamuğa döküp ağrıyan yere koyuyordum rahatlatıyordu ama tamamen kesin çözüm değil diş ağrısını bilirim çok zor diş hekimine gitmen gerekiyor birde kesinlikle sıcak soğuk yiyip içme valla çok zor Rabbim şifa versin çok çektim çekiyorumda hala en son çektirdim kurtuldum
elizkcmn İki yaşında hala emziriyor musunuz şaşırdım Kekik iyi geliyor diye duydum sabaha kadar ağzınızda bekletin dişin dibinde