Aysegokturk Kızlar reglime 9 gün var bu sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama kendimi hamile gibi hissediyorum 9 gün önce yapıp doğru sonuç alan var mı ya. İlk bebeğimde reglime 4 gün önce kan vererek öğrenmiştim
Elfgrn Aysegokturk Yumurtlama zamanınızı bilmeniz önemli. Bilinmiyorsa gecikme yaşanana kadar gebeliğin varlığı için birşey demek doğru olmaz. 9 gün çok erken bir süre belki yumurtlama bile yeni olmuş olabilir O yüzden gecikmeyi yada adetinizi bekleyin.