melikegiraymete Hastaneye ödediğimiz sezeryan ücretini geri alabildiniz mi? E devletten ne kadar ödediğimiz görünüyormuş ben bulamadım. Ödenen ücret mahkemeye verilerek geri alınıyormuş. Bu kanı hakkında ne biliyorsunuz? Sizin deneyimleriniz nasıl?
Marianne melikegiraymete anlaştığımız fiyat üzerinden fazla ödeme yaptıysanız anca o zaman dava etmeniz mantıklı. Mahkemede siz kaybedersiniz mahkeme masraflarını siz ödeyeceksiniz
cakebabe melikegiraymete mahkemeye gerek yok e devlete tedavi bilgileri sorgulama yazın çıkıyor faturanız da varsa e devletten tüketici hakem heyetine başvurun ya da daha kesin yolu faturanızla sgk ya gidin
duyguerl Ücreti aldığın hastane sanırım kırmızı kod açıyor ve bir daha muayene olamıyorsun diye duydum.