Ahadensar25 ben doğduğundan beri hiç öyle aman üşğmesin diye sarıb sarmalamadım.nerdeyse kendimle aynı giydirdim😂dışarda tanımadıklarımız bile aman çoçuk üşür dedi.çok şükür bişey olmadu.evin içinde gripli insanlar olduğu için hastalandı bir kere sadece.zaten pencereye doğru sadece yüzü oluyor.yüzüne rüzgar değmesi daha kolay uyuöasını sağlıyor bence