45 günlük bebeğim memeyi asla almak istemiyor gazını çıkarıyorum altını değiştiriyorum yok almıyor süt de tazyikli değil normal akışında. Biberonda çok vermedik ayrıca akışı da çok yavaş biberonun .Ancak biraz uyutup o şekilde verebiliyorum diğer türlü çok ağlıyor sakinleşmiyor ayrıca gündü uykuları o kadar hafif ki daha dalmadan gözleri açılıyor 1 saat kesintisiz uyumuyor artık. Bu süreç geçici mi ne zaman geçer :(