mbabygirlm Kızlar selam. 16 aylık kızım var ve ekran sıfır desem yeridir. Açıp önüne oturtuyum yapmadım hiç. Anne baba mama meme kedi birde hav hav diyor. Elimden geldiğince kitapa bakıyoruz ama büyğk kızım izin vermiyor hemen kıskançlık tutuyor. Acaba kelimesi.az mı
suheyla92 mbabygirlm gayet yeterli. Bu aylarda kelime sayisindan cok komut alma ve anlamaya bakmaniz lazim. Benm oglumun kelime sayisi 2 yasina kadar 10 bile degildi 2 yasindan sonra birden bire acildi gunde 2 3 kelime cikarmaya basladi. Bizde ekran kısıtlı olarak var trt cocuk aciyorum 1 saat falan. Kitap surekli okuruz cirt cirtli etkinlikleri cok sever herseyi anlardı yapardi ama kelime cikaramazdi birden bire biz bile şok olduk hizla ogrenmeye basladi cok sukur.
Gokturkmom mbabygirlm kafama bende takıyordum normal demekkii bizimde mama,meme,baba,teyze,miyav işine gelirse de anne çok nadir ama söylediğim bir çok şeyi anlıyor.
Gokturkmom suheyla92 bizimde cırtlı kitapları çok güzel yapıyor , meyve magnetleri aldım her gün anlatıyorum yaptırıyorum kitap okuyoruz bakıyoruz bakalım ne zaman dili çözülürse
suheyla92 Gokturkmom evet cok normal ’tv izletiyorsunuz o yuzden konusmuyor bak ben izletmedim oooo neler neler diyebiliyor" diyen bi tayfa var evet tv olmamasi gerekiyor bu konuda hemfikiriz ama cok uzun saatler tv basinsa oturarak izlemedigi surece belirgin konusma geriligine sebep olmaz. Ayrica hayatinda hic tv olmadigi halde gec konusan bir suru baslik gorduk burada. Her bebegin gelisim hızı farkli. O yuzden komut almasi anlamasi iyiyse icinizi ferah tutun 🌸
ebrusafura Bizde 17 aylık olduk baba anne dayı karpuz kayy (kaysı) araba dede köpek kedi inek kuzu ördek sesleri ver al mama bunlar var bizdede cırt cırt kitap koyuyorum önüne parçalsdı yırttı sıpa
esrahn 16 bebek için ekran sıfır olmalıdır. 18 aylık bebeğim ekran sıfır yanında televizyon izlemiyoruz telefon oynamıyoruz sadece görüntülü konuşma yapıyoruz aileler uzak olduğu için oda. Kelime sayısı sayamayacağım kadar çok 1-2 aydır. Her söylediğimizi söylüyor 3 lü cümleler kurabiliyor