Oğlum bebek arabasından çıkmak istedi odur budur kullanırız o kadar memnunum ki 2 yaş 2 aylık hala çok sever kısa mesafelerde her daim kullanırız katlandığı zaman hiç yer kaplamaz çok güzel diğerlerine fazla para vermeye gerek yok gönül rahatlığıyla alabilirsiniz ayağı yere değmesede farklı yere daha takılıyor pedal niyetine kullanmadan da devam edebilirsiniz