kagansmomy ben de 4 aylıkken yaptırmıştım. Huzursuzluğu normal annesi korkmuş olabilir ağrısı olabilir ama 2 gün sonra hiç bir şeyi kalmayacak emin olun. Bizimki de klipsli oldu ama 3. Gün klips kendiliğinden düştü. Çünkü yaraya yapışık oluyor. Doktor çıkarırsa kanar mı bilemedim. Fucudin ve anestol krem kullandık biz her alt acmada karıştırıp kulak çöpüyle bolca sürdük. Bu sirada banyo yaptırmadım ben çünkü yanlış bir şeyde acı duyabilir diye. Dikişli sünnetten farkı da dikişte bazen iz kalabilir, gerginlik olabilir yanlış kaynayabilir, klips zaten standart ölçüde olduğundan hem deri gerginliği sabit kalıyor hem de iz yapmıyor ve kanama olmuyor demişti bizim doktorumuz.