Kızlar merhaba bebeğim doğduğundan beri Molfix premium kullandım baya memnundum bir ara Prima aldım çok beğendim ama bütçemizi zorladı. Premiumdan devam ettik . Ama en son aldığım paketler smart fit teknolojisi falan yazıyor ben hiç beğenemedim tahta gibi bir şey yani haşır huşur. İnce yapmaya çalışmışlar ama sanki bir şeyler olmamış☹️sızdırma sorunu da yaşadım. Sizler sorun yaşadınız mı. (Acaba bir üst bedene mi geçmeliyim 8.5 kg 4 beden )