KardelenUmut Bebeğe anason veya rezeneyi ne zaman verdiniz şuan 1 ay 7 günlük bir çay kaşığı verebilir miyim
Azraninnnannnesi KardelenUmut bence vermeyin. 79 günlük kızım doktorum hala verme diyor emziriyorsanız zaten sütünüzden geçer.
EsilAyse KardelenUmut bende 1 aylıkken başladım 1 çay kaşığından fazla vermeyin ama cay kaşığı Siz bol bol için
Melisahsendursun KardelenUmut ben gunde 2 kupa iciyorum sutten geciyo zaten 20 gunlukken 3 cay kasigi vermistim okdar suanda 1 ay 4 gunlukk
CaglaGenc Ben çok sıkıntılı olduğu zamanlarda rezeneli veriyordum. 40 ı çıkmadan bile vermiştim bi zararını görmedim ama siz bilirsiniz tabii
Zeynepkalem Bana da doktorum bir iki damla verebilirsin demişti iki defa verdim toplam dahada vermedim
Zmrasevgi KardelenUmut ben kimyon cayi demlerdim kendim icerdim bebege de cok nadiren bi iki cay kasigi verirdim.iyi geldiğini düşünüyorum
Prensannesi08 KardelenUmut anason hiç kullanmadım bilmiyorum ama rezeneyi ben 1 aylıktı veriyordum gazdan dolayı bi çay kaşığı kadar
asel_asya61 KardelenUmut ben daha 10 günlükken vermiştim çünkü bebeğim çok gazlı. Şimdi 2 aylığız bugün kontrolümüz vardı doktoruna sordum verebilirsin bir sıkıntı olmaz dedi