yenianne___ ben yaptırdım. Orta risk çıktı fetal DNA testi yaptırdım. 2. Çocuğum olursa hiç 2li 3lü düşünmem direkt fetal DNA yaptırırım. Hani bunun sebebi hasta olursa aldırırım değil, hasta olursa hazırlayabildiğim imkanları hazırlarım düşüncesi. İkili tarama vs. İnsanı strese sokuyor, doğruluk oranı fetale göre düşük. O yüzden maddi imkan varsa direkt fetal DNA.