Arkadaslar oğlum 7 buçuk aylık 3 4 gün önce yulaflı muz vermiştim. O günden beri kakası sert ve sürekli popsunu kaldırıp ağlıyor gibi ikiniyot gibi oluyor. Doktor toz bı ilaç verdi iki gündür onu yapiyorum bugün biraz kaka yaptı ama normalde onu verdigimde dolup tasardi kaka ile çok yok hala ama sivilasmis evet. Bu gazdan falan heralde diye düşünüyorum ama ne yapmam gerekiyo ya yine yaptı normale dönmesi gerekiyordu anca mi toparlar acaba yoksa ikinirken makat çatlağı falan olabilir mi ya canı mi aciyor ki off