Kızlar bebeğim 1 aylık göğüslerim doluyken bebeğim çok güzel emiyor ama inince bir sonraki emzirmelerde ne o kadar doluyor nede o kadar iştahla emiyor sonuna gelince mızmızlanıyor.1 saat te emse geri verdiğimde aç gibi alıyor göğüsümü galiba doymuyor benzer durum yaşayan var mı?Mama takviyesi yapmayı düşünüyorum sütün yetiyordur diyenler olacak fakat çok uzun süre emiyor çoğunlukla da zorla uyutuyorum