Benim ve eşimin görüştüğü ortak bir arkadaşımız var tanışalı 2 yıl oluyor birbirimize arada gider geliriz. Kızım 4 yaşında tüm küçülenlerini oyuncaklar dahil süt sağma makinesi mama sandalyesi dahi verdim hepsini helal hoş olsun böyle şeyler verilmeli diye düşünüyorum zaten bizde öyle büyüdük. Asıl sorum şu. Ben hediye olarak gram takalım istediklerini alsınlar ihtiyaçlarını diyorum eşim bir kaç takım alalım diyor. Takımlarda yenidoğan e bebekte bile 900-1000 tl zaten 4-5 takım alalm ya da 2-3 takım kalanınada işte ne bileyim ateş ölçer falan gibi birşeyler alalım diyor.
Sizce hangisi mantıklı?