Hanımlar merhaba bugün 8+4 günlük olduk hala dişleri çıkmadı kızımın bu normal mi acaba ? Bir de dil bağı var o etkiliyor olabilir mi. Normalde bu hafta doktora gitmemiz lazım di ama malum virus dolayısıyla gidemiyorum, Allah hastalara sifa versin ulkemizi korusun insllah 🤲🏻🤲🏻