prp2727 Aldım Dreame L10s ultra heat ama kötü yorumu da fazla ama başka güzel robota bakıyorum onda da kötü yorumlar var o kadar durumum da yok çöp olsun hadi diyeyim kafama çok takdim hiç kullanan yok mu
bitboylum prp2727 benimki d10 plus ve ben aşırı memnunum iyi ki almışım elim ayağım resmen günlük arka odalarımı o süpürür ve gerçekten fiyat performans ürünü
Hep_oyle_olur_zaten Her ürünün hem iyi hem kötü yorumu var almışsın artık iade şansın yoksa kullan işini görecektir
bitboylum prp2727 ben leclerc diye bir mağazadan indirimden aldım ucuza aldım bu kadar memnun kalacağımı bilmiyordum şimdi bozulsun da üst modellerini alacağım acemilği attım artık