alinaninannesii_ Kızlar göbek bağını nereye gömdünüz üniversite bahçesine gömmeyi düşündük ama öğrenci veya personel değilsen girilmiyormuş
Gul-42 alinaninannesii_ yo gırebılırsınız bızımkını babam camı bahcesıne gommus yanı bana sacma gelıyor tabıde
GezginPaNDa alinaninannesii_ arkadaşım ODTÜ’de hoca , onunla girip gömdük . Kapıdaki Güvenlikten rica etseniz yardımcı olur diye düşünüyorum ama
ipeksiiimom alinaninannesii_ simdi aklıma sey geldi kızılcık şerbeti Pinko çocukları hep yanında olsun diye evin kasasına koyuyordu yanından ayrilmasinlar diye kiziminki de hala kullanmadigim bi çantanın içinde acaba o yüzden mi bana cok düşkün😂😂😂