salezel ben üzerine bulaşık deterjanı döküp yayarak bekletiyorum. Sonra da makineye sığacak bir halıysa makineye atıyorum. Google da farklı yöntemler de bulabilirsiniz. Bir kere tabak dolusu çorba döküldüğünde yavaş yavaş kaynar su döküp, alt taraftan fazla suyu silip yine bulaşık deterjanı döküp bekletip yıkamıştım. Hiç leke yok