inciminci kızım tam 3 kez yaptık geçemedi ama duyduğuna emindin uyurken mesela alkış yapıyordum uyanıyordu tepkileri vardı ama nedense testlerden geçemedi bende Şen’n gibi içim içimi yedi üzüldüm ağladım 3 aylıkken bera testi yapılacaktı ondada geçemezse 6 ayda çok psikolojim bozuldu sütüm bile kesikdi üzüntüden ama biryandan emindim duyduguna çok şükür Allah’ıma bin şükür 3 aylık bera testinden geçtik seni çok iyi anlıyorum ama sizin bebeğiniz hanüz daha küçük doğum esnasında bazen kulaklara sıvı geçebiliyor bu nedenle geçemiyorlar Rabbim büyük 2. Teste geçecektir insallah dediğiniz gibi tepkisi varmış ben inanıyorum geçicek içinizi ferah tutun oğlumda 2. Testte geçti