Kızlar oğlum 2,5 yaşında (33 ay) geçen ay başlamıştım başarısız oldum ,asla çişini söylemiyor hep altına. O ara hasta oldu bende ara vermek zorunda kaldım , pazar gününden itibaren başladık yarın bir hafta olacak hala aynı devam ediyor ben zorlamasam git yap diye asla yapmıyor yap diyorum yok diyor saniye sonra altına yapıyor.gerçekten psikolojik olarak çok yoruldum ben demeden yapmıyor nasıl alıştırabilirim stikır felan denedim olmadı , pes etmek te istemiyorum artık kurtulmak istiyorum akıl verin