alidoruk_10 gözyaşı kanal darlığı vardır hiçbir şey yapmayın Gözpınarıı’na pıt pıt minik minik masaj yapın bir süre sonra geçiyor benim oğlumla da aynısı oldu 2 aylıkken geçti zamanla gözyaşı kanalları açıldıkça iltihaplanma yok oluyor. Antibiyotikle damlalar var doktor tavsiyesiyle onlardan kullanabilirsiniz biraz iyi geliyor onlar. Kaynatılmış soğutulmuş suyla temiz bez yardımıyla temizleyebilirsiniz