15 gün oldu doğum yapalı. Çok dikişim var. Bir kaç gündür ağrılarım çok azaldı. Çok fazla ağrıyodu öncesinde. Kanamada kahverengi sulu bi kanamaya döndü ama çok az bir miktarda. Günlük ped yeterli oluyo. Ama kötü bir koku oluştu. Ağrısı falan böyle iyiye giderken koku oluşmasına anlam veremedim. Enfeksiyon mu diye çok korkuyorum. Yaşayan bilgisi olan var mı acaba