Merhaba hanımlar..
Benim kızım prematüre doğdu (35+0) şimdi 9 aylık kendisi. Emeklemeye çalışıyor ama bir türlü başaramadı. 2 aydır emekleme pozisyonuna girip sallanıyor ama ileri emeklemeyi çözemedi. Desteklemek için de yapmadığım şey kalmadı… doktora danışmadan önce size danışmak istedim. Sizin bebekleriniz ne zaman emekledi ? Aksaması normal mi ?
Oğlum 7 aylıkken emeklemeye başlamıştı ama o 37+0da doğmuştu… o yüzden bir tık endişeleniyorum…