Yaso_ Kızlar tek uykuya geçtik 10 gündür ama bazen ağlıyor ikinci uykuya ya da kendisi uyuyor erken mi daha acele mi ettim acaba
rabiacetn Yaso_ arkadaşımın kızı da 13. Ayda geçti tek uykuya başta sorun oldu tabi sonra adapte oldu. Çocuk özelinde bu durumlar ya erken veya geç demek yanlış olur bence ☺️
Hiilyuss Yaso_ muhtemelen atakla ilgili bir durumdur 18. Ayda düsüyorlar tek uykuya rahatlıkla acele etmeyin uyumak istiyorsa uyusun uyku büyütür ❤️
organikirmik Yaso_ 12.ayda kendi isteğiyle düştü uyku araları çok açılmıştı ve uyutmam 1 saat sürüyordu
organikirmik Yaso_ o da normal bence erken daha çünkü çocuk ne istiyosa doğrusu odur çok doktora uyku eğitmenine bakmıyor bu işler