Ben 1-2 aylıkken falan eds uyguladım yanı sıra multivitamin kullandım çok faydasını gördüm. Ben o zamanlar 5 no kullandım diye hatırlıyorum ama tabi belli bir aydan sonra artık bebek o boruyu hissedip kabul etmeyebilir büyüdükçe bi deneyin birşey kaybetmezsiniz birkaç sefer uğraştırıcı geliyor sonrasında pratikleşiyorsunuz zor gelmiyor