sedoo11 Doğum sonrası bir kez regl oldum ve şu anda hala yok bu durumu yaşamam normal mi? Neden tekrar olamadım dusunuyorum Yaşayan var mi
dlrcan1 sedoo11 bende ayni durumdayim dogumdan 5 ay sonra adet oldum daha olmadim emzirmeden dolayi olabilir diyolar ama bilemedim