Sevgili annelerim, bir süredir kafama takılıyor ilk bebeğim 33+4 de prematüre doğum yaptım Mayıs 16 da iki yaşına girecek derdini isteğini konuşmadan anlatabiliyor gösteriyor elimizden tutup götürüyor fakat anladığımız için mi bilmiyorum konuşmadan yaptırıyor her işini, sizce konuşmasını beklemek için erken bir süre mi kitap okuyoruz görselleri isimleriyle seslendirme etkinlikleri yapıyoruz bazılarının seslerini söylüyor nadir ismini söylediği şeyler var ama söylerken de göz teması neredeyse kurmuyoruz ne yapmalıyım sizce tecrübeli annelerim , doktora götürmek için erken mi