ylnydg Kuvakvak değerin 5 üstü olması gerekiyor gebelik olması için. 6 gün gecikmede baya yüksek çıkardı. Benim regle 5 gün kala 99 du
deryadenizannesi 6 gün gecikmede beta değeriniz daha yüksek gelirdi hamile değilsiniz yüksek ihtimalle ve hatta gebelik testi 3 gün gecikmede bile silik olarak çıkabiliyor
patlakprezervatif Kuvakvak benim gecikmem yokken değerimde 1.20ydi adet döneminde 420ydi. Adet döneminizden emîn misiniz? Bazen oynamalar olabiliyor
Kuvakvak patlakprezervatif yani bi uygulamaya göre ilerliyorum. Aynen eminim. Yani adet gunum mu acaba oynadı ki ? Hiç olmaz aslında bu kadar gecikme ya
seas_9996 Kuvakvak erken gebelik testlerinde en erken kaç gün önce çıkartıyor biliyor musunuz hanımlar
Kuvakvak Gecikmenin birinci günü hamile kalma ihtimali var mı peki ? Bu konuda bilgisi olan arkadaşım varmı