Kızlar dün 38 günlük bebeğime tortikolis tanısı konuldu ben iki üç gündür zaten farkındaydım ve şişlik olan tarafa hep bebeğin bakmasını sağlıyor yatırıyordum fakat bebeğimin o taraftaki gözünde kayma oluyor bazen kas zorlandığı için normal bir durum mu yaşan var mı ?