metekaanmomm Merhaba kızlar temmuz ayında kuzenimin (dayımın oğlu) düğünü olcak ve tek çocuk ..ablası olarak sadece ben varım🩷 nasıl bir elbise alsam karar veremiyorum öneriniz var mı
Minikkalbinannesi metekaanmomm canısı uzun mu yoksa kısa mı istiyorsun 💕bide açık mısın kapalı mı ona göre fikir verebilirim 🌸
[silindi] metekaanmomm geçen sene 2 kuzenimin dugunu icinde abiyefon sitesinden siparis verdim gercekten asiri kaliteli geldi.
Asyaveannesi04 metekaanmomm kesinlikle uzun elbise daha ağır gösteriyor, alfabetadan alıyorum ben genellikle abiyelerimi
metekaanmomm Minikkalbinannesi uzunla rahat eder miyim emin değilim ama gönlüm de uzun daha ağır durur diyor
somurtkansirin metekaanmomm midi boy elbiseleri çok seviyorum ben hem rahat hareket edersin hem şık olur bence
Minikkalbinannesi metekaanmomm yakın olsak benden bakardık canısı💕ben bilek boy elbiseleri de çok beğeniyorum bir tane internetten aldım arkadaşımın düğününde giymek için herkes çok beğenmişti 🌸💕
metekaanmomm somurtkansirin çok abartmaya kaçmadan sade güzel bir şey istiyorum aklıniza gelen bir abiye türü varsa önerilere açığım 😊
somurtkansirin metekaanmomm ben kapalıyım sayfa önerisinde bulunamam bu yüzden tarz olarak çok beğeniyorum sadece midileri kullanamıyorum maalesef 😅😅
metekaanmomm [silindi] teşekkür ederim canım bir bakayım kalıp olarak tam beden mi yoksa küçük büyük nasıl oluyor