Merhaaba 5 aylık bebegım tadımlara başlamak ıstıyorum ama kaşık görünce bile öğürüyor ne versem zaten kusuyor alerjiden şüphelenıyorduk ben dıyetı bıraktım 3 aydır bı belırgın beliirrti yok kusma haricinde acaba ondan olabılırmı basına gelen varmı ek gıda işini nasıl yaptınız