nurcan4242o Dyson v15 kullanıyorum ben kablosuz dikey ve çok memnunum. Büyük süpürge ve robot neredeyse hiç açılmıyor dyson aldıktan sonra. Evcil hayvan tüyleri için daha gelişmiş özel modelleri de vardır, kablolu dyson çekim gücü olarak daha iyi midir bilmiyorum ama kablosuz hem pratik hem de baya iyi çekimi. Kesinlikle dyson marka bakın derim.