Drysmsn Küçüklüğümden beri tekir kedi besledim büyüttüm. Evlendim yine tekir kedi aldım annemlerde 2 tane bıraktım.
Biri 15 diğeri 11 yaşında iki kedim var annemde, biri gece annemin koynunda uyur sarılır bildiğin o denli seviyoe annemi. Ha elbette zorluğu var her hayvan bakımı gibi ama bilmiyorum tekir kediler bir tık daha olumlu geliyor bana evde bakım için.
Evlendikten sonra özellikle engeli olan bir papatya sahiplendim o melek oldu.
Eve hayvan buyuk sorumluluk istiyor bir yere giderken bile düşünmen gerekiyor. O sebeple alırken iyi düşünüp alınmalı.