CuteBadesMama Betelgeuse_ yatarken dönmeyen bir çocuksa maksimum 7-8 yaşına kadar kullanılabilir. Boyu ideal ama eni çok dar. Uzun ömürlü kullansın istiyorsanız standart 90 cm eninde bir yatak almanız daha yerinde olur sanki.
Ballilokmam11 Betelgeuse_ yatağı görmedim ama şöyle bisey var kızımın ahşap karyolasi genişliği bile 70 cm öyle olunca bu bence çok da uzun ömürlü olmaz
CuteBadesMama Betelgeuse_ kullanmadım ama İkea’da gördüm bu yatağı. Sevemediğim ürünlerinden. Odanız çok küçükse bile 90 cm bir yatakla aralarında çok az fark var. Ben kendi tercihimi söylüyorum tabii kullanıp memnun olanlar yorumlayabilir 🌸