Zhnce canım tedirgin olmak başka korkmak başka benim ilk başlarda psikolojim öok berbattı depremdi virüstü çekirgeler falan baya kötüydüm ama bunun bi faydası yok virüsü fırsata çevirelim evlerimizde oturalım temizliğimizi bol bol yapalım gerisi allaha emanet. Diğer ülkeler önlemlerini almadan bulaştı yayıldı bu kadar ama türkiyenin o duruma geliceğini sanmıyorum